Ochtend..

De wekker gaat

ik rek me uit

en kijk naar het raam

de eerste zonnestralen

dringen zacht naar binnen

ze roepen me

lonken

lokken

mijn benen

zwaai ik over de rand

wiebel even met mijn tenen

begroet de nieuwe dag

met een glimlach

ik word meteen beloond

met een binnenpretje

een klein tinteltje

door mijn lijf

een bommetje

vol energie

ik rek me

nog één keer uit

als afscheid

van mijn slaperige bed

en stap op de vloer

en begroet

een magische nieuwe dag

vol mogelijkheden

en beloften

van avonturen

vol van liefde

mijn dag..

kan nu al

niet meer stuk!

Leave a Reply

