Mijn leven is een jas

Mijn leven is een jas,
Speciaal gemaakt voor mij.
Vol geborgenheid en warmte
En duizend zakken aan mijn zij.
Zakken vol met liedjes, gedichten en vol kleur
Vol met herinneringen,
gevoelens en verlangens,
Vol kennis en een scala aan humeur.
Vol variatie en vol kunde
Diep verstopt in mij

Mijn leven is een jas,
Speciaal gemaakt voor mij.
Vol geborgenheid en warmte
En duizend zakken aan mijn zij.
Vol familie, vol met vrienden,
vol geuren en vol klei
Om mijn leven te boetseren,
Mijn leven, mijn leven echt van mij.

Mijn leven is een jas,
Speciaal gemaakt voor mij.
Vol geborgenheid en warmte
En duizend zakken aan mijn zij.
Na een regenbuitje
Voelt mijn jas wat zwaar
Maar als de zon weer doorkomt,
Zeg ik: kom jas, zwieren maar!!!

Leave a Reply

