Mijn cirkel

Ik loop mijn cirkel

zet elke stap

bewust en met gevoel

elke ronde

laat de lucht

meer en meer wervelen

dit is mijn plek

mijn energie

ik voel de aanwezigheid

van de elementen

lucht aait voelbaar

door mijn haren

aarde voelt groot en veilig

onder mijn voeten

vuur straalt energie

en warmte

water beroert mijn huid

een spiraal van energie

is voelbaar

zichtbaar

ik hef mijn armen

voel de werveling

zie de kolom

eindeloos hoog

naar de hemel reiken

één kreet

één gedachte

een explosie van kracht

maakt dat een geluksgevoel

omhoog borrelt

van mijn voeten

naar mijn hoofd

terwijl de elementen

langzaam tot rust komen

zweef ik mee

naar mijn doel

 

Leave a Reply

