Laatste groet aan een huis

Voor de laatste keer

trek ik de deur achter me dicht

Ik zet mijn eerste stappen,

een nieuwe start

Dag huis, met veel herinneringen

met ontelbare letters aan de wand

Uitgesproken woorden

kleven aan muren, deuren, raamkozijnen

soms heel kort,

en soms heel lang

Wensen, verlangens en ervaringen

kleuren de luchten binnenin

Dag huis, met kamers vol

herinnering

Ik laat je los,

ik moet nu gaan.

Spullen ingepakt in dozen

maar gevoel bewaard in mij

zo kan ik afscheid nemen

Het is de tijd,

zo moet het zijn,

een nieuwe start voor mij!

Leave a Reply

