Kom binnen

Soms is er een moment

Dan zeg ik: kom maar binnen

Mn deuren staan wijd open

Waar zullen we beginnen?

Kom binnen in mn hoofd

Waar gedachten onophoudelijk

Kronkelen, draaien, spuien

Kom binnen in mijn hart,

Vol andere mensen

Kijk maar

Door de vensters

Naar dingen die ik koester

Kom binnen in mijn maag

En zie daar alle smaken

Van het proeven van de wereld

Kom binnen in mijn centrum,

Waar energie zijn weg kan vinden

Plek van oorsprong en beginnen

 

Kom binnen.

Leave a Reply

